Februari in het koude Engeland - Reisverslag uit Coventry, Verenigd Koninkrijk van Marisa Wolff - WaarBenJij.nu Februari in het koude Engeland - Reisverslag uit Coventry, Verenigd Koninkrijk van Marisa Wolff - WaarBenJij.nu

Februari in het koude Engeland

Blijf op de hoogte en volg Marisa

13 Februari 2014 | Verenigd Koninkrijk, Coventry

Dag lieve iedereen,

Aangezien ik al mijn cijfers terug heb gekregen dacht ik, laat ik nog even wat van me horen. Deze keer ook weer een korte blog omdat er eigenlijk niet heel veel nieuws is :)

Vorige week was Marloes een midweekje hier omdat ze ons te erg miste. Veel leuke dingen gedaan en haar uiteindelijk vrijdags (beide uitgeput) op de trein gezet haha! Inmiddels weer back to normal life en weer hard aan het werk. Ik heb al mijn examens en courseworks uit het vorige semester gehaald op één na. Dit zag ik al aankomen en was hier dan ook niet echt verbaasd over, accounting is nou eenmaal niet mijn sterkste punt. Deze kan ik van de zomer over doen. Voor de rest heb ik allemaal mooie cijfers gehaald.

Afgelopen week ben ik begonnen met een taalcursus Italiaans en hoogstwaarschijnlijk kan ik de eerste week van juli ook nog een weekje naar Italië met uni. Inmiddels ook begonnen met HRM waar de docent aan me vroeg of het niveau te laag voor me was. Altijd leuk zulke opmerkingen ;)

In mijn vorige blog zei ik dat ik aan het kijken was of ik ergens een weekendje Schotland tussendoor kon plannen. Tot op heden lijkt dat niet echt te gaan lukken dus kijk nu vooral uit naar m'n verjaardag, tevens ook Kristine haar verjaardag, dus extra gezellig :) India komt ook steeds dichterbij en nu dus ook nog Italië om naar uit te kijken. Wat is het studentenleven toch zwaar…

Ik ga beginnen aan m'n coursework voor HRM, dus ik laat het hierbij.

Tot snel!

Xx Marisa

p.s. deze keer geen foto's en alvast; Happy Valentinesday!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Marisa

Actief sinds 08 Aug. 2013
Verslag gelezen: 1344
Totaal aantal bezoekers 4605

Voorgaande reizen:

14 September 2013 - 06 September 2014

Studeren in Coventry

Landen bezocht: